Voda 2018

12.6.2018,

Jak ukazuje první fotka v galerii, sedíme zrovna v Nahořanech a obědváme. Po hektickém začátku je teď chvilka klidu, tak zkusíme psát nějaké informace prostřednictvím telefonu. Tím předem omlouvám případně překlepy a nesmyslná slova. Opravy dokážou divy. Nové informace budeme připisovat sem a fotky přidávat do galerie.

Cesta vlakem proběhla bez problémů. V 11:24 vypadli vodáci ve Vyšším Brodu z vlaku a přesunuli se k půjčovně Inge.

Obrovské množství věci bylo nacpáno o sudů, aby se ukázalo  že se tam všechno nevejde a polovina věci byla vrácena to tašek, které uvidíme až v pátek.

Pak jsme vypluli a nastala pohoda. Voda pěkně tekla a my byli burzy v Rožmberku. Tabuli jsme strany a začali chystat večeři  Měli jsme kuřecí špízy. Grilovali jsme dlouho, ale zvládli jsme to. O pak jsme nacházeli věci do stanů a šli na noční procházku na hrad. Hned po návratu začala krása:blesky, rány jak prase, provazy vody. Prostě bouřka jak má být. Naštěstí bouřilo hodně jen půl hodiny a všichni jsme to přestáli bez větších problémů.

Teď je úterý, jsme skoro po obědě a za chvíli vyrážíme do Krumlova.

Jsme na vodě. Máme za sebou Krumlov. Trochu prší, nálada dobrá, voda pěkná, víc zpráv později.

Zdárně jsme dojeli do Zlaté Koruny. Celý den pršelo, ale vodáci to nesmí statečně  Po příjezdu jsme postavili stany a šli R najíst  Pak se děti slezly ve stanech a zdálo se že mě jim fajn. Nikdo si nestěžuje i když podmínky jsou drsné. Večer jsme si dali ještě polévku z pytlíku a musli tyčku  Teď je  skoro půl desáté a my se pomalu chystáme do spacáků. Dobrou noc.

Je ráno a neprší! Sláva! Slupli jsme bednu rohlíků a půl chleba, sbalili věci a sedli do lodí. Po deštích je dost vody, rychle ti teče a my byli na Dívčím kamení za hodinku a půl. Nastala živá debata,  jestli pojedeme dál, Nebo podle plánu zůstaneme tam. Vyhrála varianta jet dál. Dojeli jsme tak až do Boršov a jsme v cíli. Zítra už jen odpočinek a cesta domů. Jestli to půjde všechno dobře, měli bychom přijet v 18:38 na Hlavní nádraží.